Tuesday 18 October 2011

Tegnap nagy fiúnk olvasta reggeli áhítatunkkor az Isten megtapasztalása napról napra című áhítatos könyvből ezt az igét és magyarázatot. Akkor is nagyon szíven ütött, férjem is fűzött hozzá megdöbbentő önvizsgálatra való gondolatokat..sokkoló hatással volt rám azóta is és önvizsgálatra és imára, bűnbánatra késztettek ezek a sorok. Talán ószövetséginek gondolnám én magam is, de hát a magyarázó testvér, a fordító és a Szentlélek aki szíven ütött, nem ószövetségi. Senkire se erőltetem, saját magam álltam Isten elé és állok ma is, felfedezve azt az egy bűnt ami kudarcba és vereségbe dönt engem és rajtam keresztül másokat is. Persze férfiaknak, vezetőknek szólt akkor is elsősorban Isten Igéje, ezt ma is jó szemem előtt tartani..nem azért szólt hozzám, hogy én kierőltessek bármilyen emberi bűnbánatot, bűntudatot másokból. Nem, csak arra volt jó, hogy új elhatározás és fogadalom szülessen a szívemben. Az enyémben! Hálás vagyok Istennek azért, hogy ma is rámutat arra, mi okoz kárt, vereséget és kudarcot életemben. Újra szeretnék engedelmes lenni Neki, az Ő akaratának. Kizárólag Neki! Mert akarata olyan sokszor ütközött emberi véleményeim és gondolataimmal, tapasztalatommal, a másokéval is. Ma újra megadom magam Neki, Igéje általi parancsának. Ma sikerült felkelnem és megszentelnem magam. Kiirtani a kiirtani valót! Talán kedves testvérem, neked is fel kéne már kelned és megszentelned magad, nevén nevezni azt amit Isten Igéjének alapján bűnnek kell nevezni és nem emberi gyarlóságnak menteni..hiszen kihatással van másokra is. Kívánok Isten Igéjének való engedelmességet és ennek folytán való sok áldást és győzelmet személyes, családi , közösségi életünkben!


Ez a bejegyzés legyen bátorítására mindazoknak akik velem együtt , az Ő segítségére és áldására várunk abban ami elől szívesebben menekülnénk, másra ruháznánk, amit nekünk kell megtenni. Mi képtelenek vagyunk, de VELE KÉPESEK MINDARRA AMIT Ő SZERETNE BENNÜNK, VELÜNK, ÁLTALUNK!
















Ezzel a képeslappal pedig biztatom Isten szolgáit, minden lelkipásztort és vezetőt akit Isten hívott el! Ő fogja kezetek és én is, sokan imádkozunk Értetek! Isten igazságért hívott el és az igazsággal szembenézni, magunkévá tenni és másoknak is hirdetni fájdalmas ! De szükséges fájdalom: az Isten minden korra és időre szóló örökkévaló Igéjének a hirdetése és magamévá tétele! Isten áldja meg az Ige szólóit és hallgatóit! Ma ezért imádkozom különösen!

No comments:

Post a Comment