Wednesday 21 September 2011

Hogyan imádkozzam férjemért?




"Az imádság egy kapcsolatra való eszköz. Isten gondolatmenetét Igéjében ismerem meg, imában pedig válaszolok arra amit Isten Igéje által üzen nekem. Zsidókhoz írt levélben Isten azt ígéri, hogy megjutalmazza azokat akik Őt keresik.(11 rész:6 vers.) Keresed-e Istent szorgalmasan?
Két példát szeretnék hozni, egyik Dániel aki a Dániel könyve szerint igen fiatal, tanulékony volt. Eldöntötte, hogy nem szennyezi be magát csakhogy tisztán tudjon gondolkodni. És annak ellenére , hogy Dániel csak zöldséget fogyasztott, jobb állapotban volt mint azok akik a Király asztalánál étkeztek. Dániel Istent imádta nyilvánosan napi háromszor nyitott ablakánál. Dániel védelmet kapott, mert úgy döntött nem szennyezi be magát és mert a körülményei ellenére imádkozott Istenéhez nyilvánosan akkor mikor tiltva volt.
Egy másik ember Jábec volt. "J
ábec tekintélyesebb volt testvéreinél. Anyja nevezte el Jábecnek, mert ezt mondta:Bizony fájdalommal szültem őt. Jábec segítségül hívta Izráel Istenét és ezt mondta: Bárcsak nagyon megáldanál engem és kiszélesítenéd határomat, velem lennél és megoltalmaznál a bajtól, hogy ne érjen fájdalom. És megadta neki Isten amit kért." 1Krónika 4:9-10
Erőteljes mondatok. 1. Jábec tiszteletre méltóbb mint testvérei. 2. Édesanyja azért adta neki ezt a nevet, mert fájdalommal szülte őt. Neve azt jelenti :fájdalom. Kívánsága, kérése Isten felé a
z volt, hogy ne érje őt fájdalom, védje meg Isten, hogy fájdalom mentes legyen további élete és Istentől áldott. Nagy szükség van arra némelyikünknek, hogy Jábec szavaival imádkozzunk Istenünkhöz. Imastratégiára van szükségünk. Mielőtt megnéznénk az imastratégiát, kérlek titeket, hogy készítsetek egy lapot amire három oszlopban írjátok fel elsősorban férjetek erősségeit, majd gyengeségeiteket , majd férjetek szükségeit.

Imádság férjemért. Ima stratégiák. "Minden imádságotokban és könyörgésetekben imádkozzatok mindenkor a Lélek által. éppen ezért legyetek éberek, teljes állhatatossággal könyörögve az összes szentekért." Efézus 6:18

1. Tarts bűnbánatot:Írd le, vagy mondd el bűnbánati imádat csendben Istennek, ha szükséges.(1 J
ános 1:9, Zsolt. 51 :19)
-Bánd meg férjed,
gyülekezeted vagy környezetedben élők iránti érzéseid, az irántuk érzett szemrehányásokat, rossz indulatot, akaratot mely mind akadálya az imameghallgattatásnak. Valld meg ha fájdalom van benned és ezért férjedet vagy valaki mást hibáztatsz...
2.Legyél imaharcos, nem pedig IMA MANIPULÁTOR!
Óriási különbség van a kettő között. A helyes sorrend: Isten, férjem, én. Férjed életét Isten kezébe teszed le, hogy ne te ellenőrizd. Ami férjünkkel történik, az velünk is.Préd.4:12 szerint ha egyiket megtámadják ketten állnak ellen. Te, férjed és Isten e
gy tönkretehetetlen kapcsolatot alkottok. Harcolni kell a férjünk manipulációja ellen. Sokszor mikor gyengének érzed magad és úgy gondolod ez a férfi nem tudja betölteni szükségeid. Úgy kezeljük férjeinket ahogy gondolkodunk róla. Imádkozz azért, hogy Isten akarata valósuljon meg férjed életében, tiédben. Ne teremts olyan körülményeket melyben a te akaratod érvényesül. Nagyon fontos, hogy ne a mi szemünkkel lássa férjünk a helyzetet. A könnyek is manipuláció és egy síró feleség teher a férjnek.
3. Keress egy imatársat. Engedel
meskedj Isten vezetésének. Jakab 4:7-8
Imatársad lehet telefon, emai
lon keresztül, de vigyázz ne pletykaságra használd az imatársi kapcsolatot, hanem légy nyitott arra, hogy TE VÁLTOZZ. Elszámoltathatóvá válsz ha van egy imatársad. Ez nagyon fontos. Például vannak dolgok amik nálam működnek, férjem pedig ellenkezőleg éjjel tart Áhítatot, máskor reggelizik mint én. Isten el van a férjem időbeosztásával, de én nem..A kérdés kész vagy-e meghalni a saját elképzeléseidnek és alárendelni magad Istentől kapott férjednek? Isten alárendeltje vagy-e elsősorban?
4. Bizonyos igehelyek alapján imádkozz férjedért. Hasznos ha felismered szükségeit. Javasolt területek:munka, célok, prioritások, hírneve, engedelmessége, félelmei stb. Ha a Szentírást használod nem leszel legyőzve!
Imádkozz hálaadással elsősorban, nem érzéseidre hagyatkozva. Néha drága áron oldódnak meg dolgok, amikért imádkozol, de imatémáidról nem kell férjednek tudnia...Majd ha meghallgattatnak imáid.
5. Imádkozz hálaadással.
Ennek következménye:-béke, felszabadulás(nem nekem kell a dolgokat kezembe tartanom) növekszem abban, hogy megértsem mit akar Isten velem? Mindenekelőtt köszönd meg Istennek a férjed, a pillanatnyi körülményeket és valld meg Istennek:Elégedett vagyok!"

Kaptunk egy imakártyát amit most fényképeztem, egyelőre így továbbítom, majd a közelemben élők számára (feleségeknek) fénymásolom és ajándékba adom..én elvonultam ezután az előadás után és imádkoztam a hűs, klímás szobában férjemért ennek alapján. Ajánlom tegyétek ezt ti is, tegyük együtt !mert igen hasznos és nagyon hálás vagyok ezért az imakártyáért. Ezt a péntek délelőttöt Kovács Gézáné Ildikó vezette be személyes bizonyságtételével, mely nekem különösen aktuális üzenet volt. Ő szervezte ezt a konferenciát számunkra és neki köszönhetően kerültem én a magyar testvérnő helyébe aki lemondta részvételét. Nagyon hálás vagyok azért az Ildikóért, aki mindig szívét ossza meg velünk, velem. Akkorra anyai ölelést még nem kaptam senkitől mint tőle és kitüntetett figyelmében részesített, egy vacsorát velem töltött. Csodálom őt ahogy férje látását követve ő a szívét, szívének kincseit osztogatja és mindig a lelkületét adja tovább számomra. Szeretnék én is ilyen férjem látását engedelmesen követő lenni, a szívem osztani meg és azt a lelkületét az Úr Jézusnak mely nélkül semmilyen látás sem valósul meg. Az imakártya címe tévesen lett elválasztva(angolból fordították ) Férjem felemelése ima által a helyes . Ezért elnézést is kértek..aki dolgozik mindig követ el hibát is sajnos ,de aki semmit se csinál az csak kritizálja a másik munkáját. Hála Istennek ezért a csodás igehelyeket és gondolatokat tartalmazó imakártyáért! Ki gondolt volna arra ami ezután történt? Éppen most mikor úgy gondoltam legkevésbé vagyok alkalmas egy rádió és újság interjúra, megkeresett egy aranyos , kedves főszerkesztő és egy közösen töltött ebéd után a saját szobáján spontán kérdésekre válaszoltam.
Előtte azért elvonultam szobámba, letérdeltem és kértem Istentől az erő , a szeretet és a józanság Lelkét! átéltem a csendes társalgás közben (interjúban) hogyan gyógyul a lelkem és ki kellett mondanom azt amit mondtam elsősorban magamnak, Istennek, aztán majd a hallgatók és olvasóknak. Köszönöm azon keveseknek akik tudták hol vagyok és imádkoztak Értem! Szükségem volt imaháttérre nagyon ! Köszönöm!

5 comments:

  1. Nagy kincs ez, amit tovább adtál, köszönöm.
    Hasonló "Az imádkozó feleség hatalma" c. könyv üzenetéhez, stílusához. Én azt szinte imakönyvnek használom :).

    ReplyDelete
  2. Koszonom a sorokat, Isten idozitese tokeletes.

    ReplyDelete
  3. Viola, sokat imádkozom Érted!A Jábeci imádsággal, tűnjön a fájdalom az életedből és adja meg Isten azt amire vágysz, amiért most már én is imádkozom, mert Istennél semmi se lehetetlen! Lesz még meglepetésben részed, mindazért amit most fájó szívvel Előtte öntesz ki...Többet most nem írok, veled érzek mindenben! Mint mindig támogatlak imában!

    ReplyDelete
  4. Koszonom Erzsike a biztatast es kitarto imaidat, az Ur a mindig kuld vigasztalast, , megigerte, vizet fakaszt a pusztaban:) Most ebbe kapaszkodok, es varom az O igeretenek beteljesedeset csaladunk eleteben.Neketek is ezt kivanom.

    ReplyDelete
  5. Draga Testvereim az Urban. En es a gyermekeim is varunk Isten igeretenek beteljesilesere...hogy a ferjem ujra szeressen engem,visszajojjon (helyrealljon a hazassagunk)

    Nekem 3 kijelentest(latast)adott az Ur aminek az egyike a:..."vizet fakasztok a pusztaban"

    Imadkozom.ertetek..kerlek hordozzatok ti is engem.es ferjemet a hazassagunkat imadsagban.

    Aldjon az Ur gazdagon benneteket Jezus neveben.

    Monika es ferjem Jozsef(plusz 2 fiam es kislanyom)

    ReplyDelete