Friday 23 September 2011

"MEGSZABADITALAK!..ÉN CSELEKSZEM!"


Folytatnám ott ahol abbahagytam múltkori bejegyzésem. A péntek délután utáni esti közösségi alkalmat Révész Árpádné vezette. Jó volt őt látni és hallani. Igével kezdte és imával ezt a kötetlen alkalmat. Az Ige: " Ti vagytok a TANÚIM, és SZOLGÁIM AKIKET KIVÁLASZTOTTAM, hogy megismerjetek, higgyetek bennem és MEGÉRTSÉTEK, HOGY CSAK ÉN VAGYOK. ELŐTTEM NEM LETT ISTEN ÉS UTÁNAM SE LETT. ÉN , ÉN VAGYOK AZ ÚR, RAJTAM KIVÜL NINCS SZABADITÓ! ÉN MONDTAM MEG , HOGY MEGSZABADITALAK, ÉN HIRDETTEM, NEM VALAMELYIK ISTEN. TI VAGYTOK A TANÚIM,-IGY SZÓL AZ ÚR-HOGY ÉN ISTEN VAGYOK. EZUTÁN IS CSAK ÉN LESZEK(KIZÁRÓLAG, SENKI MÁS) NINCS AKI KEZEMBŐL KIRAGADJON, HA ÉN CSELEKSZEM KI MÁSITJA MEG?" Ó, mikor ezeket az igéket hallottam, eszembe jutottak azok akiknek igyekeztem tanú lenni, amit eddig láttam, hallottam, átéltem csak azt tudtam tovább adni. Most nekik üzenem újra:nincs más Isten, de van egy MINDENHATÓ, SZABADITÓ ISTEN AKI ÜZENI, HOGY MEGSZABADIT! Ő AZ AKI CSELEKSZIK ÉS AZ Ő JÓ , LEGJOBB TERVÉT ÉLETÜNKRE NÉZVE SENKI SE MÁSITHATJA MEG! Vannak szeretteim között akik már Isten kezében vannak, csak nem tudnak róla, látom és gyönyörködöm abban, ahogy Ő cselekszik életükben és várom azt a SZABADITÁST amit csak Ő tud megadni nekik amikor és ahogy Ő jónak látja. Ezután az igék után és pár személyes gondolata után Ildikó vezette be a beszélgetést. Az volt a kérés hogy arról beszéljünk mi a mi szolgálatunk a gyülekezetben jelenleg? Tehát nem a gyülekezetet kellett bemutatni, hanem a mi szolgálatunk...hú, ez nem volt könnyű,a legtöbben sokat beszéltek a gyülekezetekről és a gyülekezetük szolgálatáról..volt ritka kivétel, frapáns és rövid helyes válaszok, de kevés, így elhúzódott az idő és mivel éreztük mindannyian milyen fontos meghallgatni mindenkit ezért azon az estén csak kb.20-an jutottunk szóhoz. Én is és meglepő volt számomra, hogy azt éreztem nem mondhatok többet mint amennyit most is felvállalok előttetek kedves olvasóim, hogy nekem ez évben a szolgálatom fontossági sorrendben:
imaharcos a frontvonalban, bátorítás szolgálata a fiatal asszonyok és gyerekek kibontakozásában, melyet gyönyörködve szemlélek...vigasztalás a gyászolók felé, testi, lelki betegek felé és amit legnagyobb örömmel végzek a vendégfogadás otthonunkban és az imaház takarítás. A többi rövid, frappáns bemutatkozásokat soha nem fogom elfelejteni, nagyon örültem , hogy vannak ilyen kevés kivételek is akik tudják mikor mit és mennyit lehet szólni, hogy más is szóhoz jusson.
Ebben tanulunk mindannyian, az biztos! Én is tanultam nem felfedni most magam, hanem másokat biztatni és érdeklődéssel és türelemmel meghallgatni. Bizony néha elpityeregtem magam...volt aki annyira rokon lélek a számomra a mondottak alapján, voltak akik imáim tárgyai lettek és vártam a szombat este következő soron levő 20 nőtestvérem bemutatkozását! Köztük a szlovákiai származású útitársam szavait és azt , hogy vajon ki fogja a következő estét bevezetni? Hogyan és mivel? De ezt a későre nyúlt beszélgetést gyors ágyba bújás követte részemről, voltak akik éltek a beszélgetés lehetőségével éjszakába nyúlóan(értékelem az ilyen önfeláldozást, melyet másnaposság szokott követni..) voltak akik a Welness szálloda extra kínálataival kényeztették magukat(minden ingyenes volt számunkra, a szauna, pezsgő fürdő stb..nem is tudom, én nem éltem ezekkel, csak a masszázsért kellett fizetni) és egymással beszélgettek a medencében későig. A két amerikai testvérnő is felkínálta az ima és beszélgetés lehetőségét a medencében! Isten áldja meg mindenki szolgálatát, azokét is akik helyettünk otthon álltak helyt és közben gondoltak ránk. Az est ajándéka egy nagy imameghallgattatással zárult számomra, kaptunk egy angolból fordított gyönyörű és aktuális Áhítatot és naplót egyben férjeink és számunkra! Ajánlom mindenkinek, a jól ismert tanulmány Isten megtapasztalása akaratának megismerése által szerzője, írója írta ezt gyönyörű ajánlással. Révész Árpád testvér fordításának köszönhetően élvezhetjük magyarul . Hát ez volt nekem, férjemnek a legszebb ajándék a következő időszakra és együtt fogjuk olvasni, eddig férjem olvasta kórházban...Kiváló Áhítat és napló egyben!Beszerezhető a Budapesti Baptista Könyvesboltban.

No comments:

Post a Comment