Tuesday 5 July 2011

"KIt küldjek el , ki megy el??"

Hangzott a kérdés ma reggel felém is..és feléd is kedves olvasóm. Meg vannak a saját elképzeléseink, terveink a napjaink beosztására nézve és az Úr szolgálatára nézve is..csakhogy a régi megállapítás szerint:"A ti gondolataitok nem az én gondolataim és a ti utaitok nem az én utaim-így szól az Úr. Mert amennyivel magasabb az ég a földnél, annyival magasabbak az én utaim a ti utaitoknál és az én gondolataim a ti gondolataitoknál." És.54:8,9. Ezek az igék késztetnek átállni az én elgondolásaimból, terveimből ma is..mivel a gyerekek nincsenek idehaza, arra gondoltam jó előmenetelem lesz a nagy házunk takarításában, a kertünk rendbetételében(még sose volt ilyen gazos..) persze az idős testvérnőm gondozása mellett és a nálunk lakó mozgássérült testvérnő ellátása mellett...csakhogy ma reggel megcsörrent a telefon és házhoz hívott egy beteg testvérnőm vérnyomást mérni..közben férjem közölte, hogy azt hitte ezt a napot vele töltöm a Dunaszerdahelyi misszióban és összekötve a kellemest a hasznossal, elvisz egy vacsorára, majd a gyerekekért is együtt megyünk, hazahozni őket..Hát hirtelen azt se tudtam mit szóljak..Olyan jó ilyenkor az emberi elvárások és kötelességek felett meghallani az Úr szavát, aki ilyen egyszerű hétköznapokon is megszólal:"Kit küldjek el , ki megy el??" Ma könnyebb volt Rá hangolódni és ismét örömmel, készségesen felelni:"Itt vagyok, engem küldj!" Feltett szándékunk volt, hogy takarékosságból is összekötjük hazautazásunk az unokaöcsém közeledő esküvőjével..közben húgomék is megvették a repülőjegyeket , hogy a testvérek együtt lehessünk július végén szüleinkkel. Már számoltuk a napokat gyermekeinkkel , hiszen november óta nem voltunk odahaza..tegnap beadtuk kislányunk lejáró útlevelét és megdöbbentett a válasz, hogy szezon lévén csak egy hónap múlva készül el az útlevél..lehet három hét múlva legjobb esetben..ez az apróság ismét felborította emberi , jó, elképzelésünk...leforrázta férjemet, most mit csinálhatunk?? Hát :"Imádkozzunk" feleltem, közben kértem, kérem az Urat hangolja át szívünket az Ő sokkal magasabb tervére..tudom, hiszem, vallom, valamiért így kell lennie..és azt is, hogy sokkal jobbat készít az Úr számunkra, de közben megértésért és megadásért imádkozom , tudva, hogy húgoméknak nem lesz ilyen könnyű elfogadni a változást.. Gondolom többen olvastuk ezeket az ígéket ma reggel, kívánságom , óhajom az, mindannyian tudjuk önként, örömmel felelni:" Itt vagyok,(rendelkezésedre) engem küldj! "
Tegnap olvastam egyik jegyzetemet, sajnos már régi és nem emlékszem melyik könyv tanulmányozása folytán írtam ki magamnak..de a lényeg az, hogy felkészített a változásokra. Leírom hátha valakinek hozzám hasonlóan segítségére lesz átállni az Ő tervére és gondolataira boldogan!
"Egy kilencven éves özvegyasszony éppen az idősek otthonába költözött, mivel megvakult. Amikor a liftben a nővér megpróbálta leírni neki, hogy milyen lesz az új szobája, az idős asszony közbevágott és így szólt: "Nagyon tetszik." "De hát nem is látta!" -mondta a nővér. "Az nem számít-jött a válasz..-a boldogság olyan amit előre eldönthet az ember. Az, hogy tetszik-e vagy nem tetszik , nem azon múlik, hogy a berendezés milyen. Az az igazán fontos, hogy én hogyan viszonyulok hozzá, én pedig eldöntöttem, hogy nekem tetszeni fog. Minden reggel amikor felkelek eldönthetem, hogy elfoglalom -e magam testem azon részeivel amelyek már nem működnek vagy pedig hálát adok azokért melyek még működnek? Minden nap ajándék, úgyhogy amíg végleg le nem hunyom a szemem, addig azokra az áldásokra fogok koncentrálni amelyeket minden egyes új nap tartogat a számomra és azokra a nagyszerű emlékekre irányítom a figyelmem melyeket idáig összegyűjtöttem ." Micsoda hozzáállás! Az időskor úgy tűnik olyan, mint egy bankszámla ..csak azt tudod kivenni belőle amit korábban elhelyeztél benne. Ha még időben sok jó dolgot helyeztél el benne , akkor később a rendelkezésedre állnak, amikor szükséged van rá. Ma mit fogsz letétbe helyezni???"
Mondjuk együtt: "MA MINDENRE VAN IDŐM A KRISZTUSBAN , HA Ő RENDELKEZIK VELEM!"
Megyek is ..áldott napot kívánva!

No comments:

Post a Comment