Sunday 31 July 2011

Isten szabadulást hoz népének!


A nehéz hét után eljött számomra is a felszabadulás teljes mértékben, így szabad és örömteljes, szolgálatkész szívvel tudtam fordulni a legkisebbek felé a vasárnapi iskolában. Ó, olyan felüdítő köztük lenni..nehezebb volt most a figyelmüket elkapni és a bibliai történetre összpontosítani, de kezdéskor az imáik igen megérintették lelkemet. Persze nem voltak imára hangoltak..kis csellel rá lehetett őket venni arra, hogy szóljanak mindnyájan Istenhez. Megkérdeztem az egyik kisfiút, hol a testvére? Frappáns választ kaptam:"Otthon maradt, nem akart jönni." (Egy nagyon drága , aranyos, de beteg, kezelt testvérkéről van szó..) "Akkor most te fogsz imádkozni érte",- mondtam, de Jázminka rögtön befejezte elkezdett mondatomat:-"Tudod,te vagy a testvére!" ...ez a kislány tudja mit jelent TESTVÉRNEK lenni...És a testvér tudta mire van szüksége a bátyjának, őszinte szívéből felfakadt az amit biztos szüleitől hallott.. lelkem mélyéig hatott imája: "Úr Jézus , nyugtasd meg a Tibit.Ámen." Azután a mindig imádkozni akaró Jázmin következett, aki a Filippi levél szerint hálaadással tárta fel kívánságát.."Úr Jézus nagyon örülök, hogy mindig lesz vasárnapi iskola, köszönöm, hogy ma is van ......"Igen hosszú imáját a legkisebb ölembe ülő nyöszörgése miatt nem halottam. És következett a legértelmesebb imája, övét nem tudtam megjegyezni teljesen, ő is hálát adott a vasárnapi iskoláért..És mikor rákérdeztem:Áron, mit is mondtál az Úr Jézusnak, mert én elfelejtettem, akkor magabiztosan és határozottan vágta rá:"Isten tudja, miért imádkoztam!" Igaz...Tanulok a gyerekektől és közöttük. Elég zajosak voltunk, de megtanultuk a történethez való aranymondást és bemenve az istentiszteletre el is mondtuk. Nagyon örülök, hogy minden vasárnap külön szólhat a kisebbeknek való Ige, de annak is , hogy aranymondásunkkal szolgálhatunk egyre természetesebben és hogy aztán az Ige hirdetés alatt együtt vagyunk a gyülekezettel mindannyian. Férjemet és itteni szolgálattevőket sose zavarta ha a gyerekek zsivajogtak , csak ott legyenek! Istentisztelet közben hol egyikünk, hol másikunk ölébe ülnek be, vagy nagyobb fiaink mellé..Számomra különösen sokat jelent ha éppen én ölembe vagy mellém ülnek be..hát még ha a simogatni és szeretni nagyon tudó Jázminka ölelgetését és cirógatását élvezhetem ! Tegnap is nagyon nekem szóló volt az Ige. Már tudom miért sírtam ezen a héten többet mint általában és azt is, hogy még sírnom lehet. Az Ige, mely több választ is adott számomra az Eszter nyolcadik része alapján volt. Gyönyörű ige szakasz és sokat mondó, üzenő. Most csak a nekem szólóakat közvetítem..amit sikerült jegyeznem. A lényeg: ISTEN SZABADULÁST HOZ NÉPÉNEK!
Bár Hámán már a Mardokeusnak készített akasztófán lóg, még érvényben van a zsidók pusztulására kiadott visszavonhatatlan törvény. " Ezért Eszter ismét beszélt a királlyal, lába elé borult..ezt mondta: Ha jónak látja a Király, ha ha jó indulattal van irántam, ha helyesnek tartja a király és kedves vagyok neki, adjon ki iratot, hogy vonják vissza a Hámán tervét tartalmazó leveleket, amelyeket azért írt, hogy valamennyi királyi tartományból kipusztítsák a zsidókat. Mert hogyan tudnám elnézni azt a veszedelmet amely népemre vár és hogyan tudnám elnézni rokonaim pusztulását?"
Eszter csak engedelmes feleségként lehetek! Eszter a zsákruhát és díszruhát bölcsen, tökéletes időzítésben váltogatni tudja..most újra sír, könyörög, a szeretteiért. Ő biztonságban van , de szerettei, népe nem. Győzött a Jó, Márdokeus kezére gyűrűt húztak, a gonosz Hámán elítéltetett, meg is halt már..be lehetne fejezni...de Eszter tudja, itt nem lehet megállni, több forog a kockán mint az ő és Márdokeus élete...a zsidók élete, a népének élete, a szerettei! És Eszter újra sír és könyörög, a király lába elé borulva..és most sem magáért sír és könyörög, hanem ítélet alatt levő népéért! Jézus lelkülete volt Eszterben, aki a Zsidók írója szerint,"
testi élete idején könyörgésekkel és esedezésekkel , hangos kiáltással és könnyek között járult az elé, akinek hatalma van arra, hogy kiszabadítsa őt a halálból. És meghallgattatott istenfélelméért!"Zsid.5:7. Hogy szeretteim nem tértek meg, az nem mások hibája, az én mulasztásom, KEVESET SIRTAM ÉRTÜK, NEM TARTOTTAM KI A KÖNYÖRGÉSBEN! Jóel 2:17 szerint" tornác és az oltár között sírjanak a papok." Nem a ceremónia ideje van most...a sírás soha nem ártott meg senkinek sem, főleg ha nem önsajnálatból ered. Mi a sírásod tárgya???Tudsz-e sírni és miért sírsz? ESZTER MEGHALLGATTATOTT! JÖTT A MEGOLDÁS A KIRÁLYTÓL: EGY ÚJ TÖRVÉNY ÉS AKI AZT MAGÁÉVÁ TETTE MEGMENEKÜLT!
A halál törvénye érvényben van ma is:"A bűn zsoldja a halál." de aki Jézus Krisztusba kapaszkodik, annak az ellenünk szóló halálos írat Életté változik, mert ÉRVÉNYBEN VAN AZ ÉLET TÖRVÉNYE JÉZUS KRISZTUS ÁLTAL! Válaszd az ÉLETET!

2 comments:

  1. Igen, az élet törvénye, és a kegyelem törvénye!
    Minket is a közbenjárásban való kitartásra és a bűn, a sátán elleni harcra buzdított Isten a tegnap, ebből az Igéből. A kettő összetartozik, elválaszthatatlan.

    ReplyDelete
  2. A nevem Melania macron vagyok 35 éves. éves 31 éves koromban mentem férjhez, csak egy gyermekem van, és boldogan éltem. Egy év házasságom után a férjem viselkedése annyira furcsává vált, és nem igazán értem, hogy mi történt, ő pakolt ki a házból egy másik nőnek, annyira szeretem, hogy soha nem álmodom elveszíteni, megpróbálom a legjobb annak biztosítására, hogy a férjem visszajöjjön hozzám, de mind hiába, sírok és sírok segítséget keresve, megbeszéltem a családjával, de nem kaptam választ. Tehát a legjobb barátom, cynthia, és megígéri, hogy segít nekem . Mesélt nekem egy Drosagiede nevű férfiról, azt mondta nekem, hogy nagyon nagyszerű ember és igazi férfi, akiben megbízni lehet, és nincs semmi olyan szerelmi kérdés, amelyet nem tudna megoldani, és elmondta, hogyan segített számtalan embernek kapcsolatuk helyreállítása. Nagyon meg voltam győződve róla, hogy gyorsan megkerestem a doctorosagiede75@gmail.com e-mail címét, vagy a WhatsApp és viber telefonszámát a +33753154980 telefonszámon. Minden problémámat elmagyarázom neki, ő azt mondta nekem, hogy ne aggódjak, hogy minden problémám azonnal megoldódik. Megmondta, mit kell tennem, hogy visszavegyem a férjemet, és én meg is tettem. Azt mondta, hogy három nap múlva a férjem visszatér hozzám és koldulni kezd, és ez valóban úgy történik, ahogy mondta, nagyon meglepődtem, ez nagyon csodálatos. Istennek legyen a dicsőség, most nagyon szoros a kapcsolatunk, és mindketten újra boldogan élünk. Ha hasonló problémája van, vegye fel a kapcsolatot vele, és keresse meg a problémát egyszer és mindenkorra. élek a bizonyságról

    ReplyDelete